מסדר הזיהוי של החסידים הסתיים בבילבול-זיכוי מוחלט

    ישראל פריי 6 Comment on מסדר הזיהוי של החסידים הסתיים בבילבול-זיכוי מוחלט
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמה פעמים יצא לכם לשמוע את המשפט "כל החרדים נראים אותו דבר…?" – לפעמים ההקשר הוא הומוריסטי, לעיתים הוא נאמר בטון מזלזל, לרגעים נלווה לו צליל נבוך, אך תמיד הוא מסמל את הסיטואציה בה חרדי עומד בפני זר שרואה בו חלק מקבוצה שמתלבשת ונראית אותו הדבר.

    מסתבר שלאפיזודה הזאת עשויה להיות גם השלכה משפטית. כפי שחוו על בשרם קבוצת חסידים תושבי ניו יורק שבארה"ב. תחילתו של הסיפור הוא לפני מספר שנים, אז, הקימו בשכונות החרדיות בארה"ב, -ובעקבותיהם בריכוזים חרדיים רבים בארץ ובעולם- ארגון "השומרים", שנועד לספק הגנה לקהילה ולהתמודד עם אתגרים בטיחותיים ובטחוניים בריכוזים החרדים. ברוב המקומות ההתארגנות זוכה לתמיכת המשטרה המקומית, כשהצדדים עובדים האחד לצד רעהו. אך בלא מעט מקרים נרשמים חיכוכים וטענות לפעילות לא חוקית ולנטילת החוק לידיים של הארגון העצמאי.

    לפני תקופה, פגשו סיירי ה"שומרים" בוויליאמסבורג בחשוד שפרץ לבתים, ולטענתו, הקבוצה היכתה אותו נמרצות. המקרה הגיע לכותרות כשחלק מהמתנדבים החרדים נעצרו ע"י המשטרה. היום, התקיים דיון בבית המשפט בניו יורק, במסגרתו נערך "מסדר זיהוי", בו התבקש המותקף לזהות מי מבין המתנדבים היכה אותו. כפי שעיניכם תחזינה מישרים, הסיכוי לזהות אי מי מתוך סדרת משתתפי המסדר – קלושים. מאחר שלא הצליח להניח את האצבע על התוקף – שיחרר בית המשפט את כל החשודים.

    תמונת המיסדר נהפכה לויראלית, והעלתה הלצות ויצירות קומיות משעשעות ברחבי הרשת, לפניכם אחת מהם, המיוחסת לאיש 'קול חי' יוסי חיים :

    תמונה (7)



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      וואי, אבל בתמונה כאן הם באמת נראים די דומים……………